.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

 تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره این شهر تورییستی که به شکل u ساخته شده است و دارای طراحی منحصربه فرد و کمال گرا می باشد. دکوراسیون داخلی هتل و اتاق های آن نیز بسیار زیبا می باشد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

اتاق ها دارای دکوراسیونی فوق مدرن می باشد و با رنگ هایی بسیار دلنشین و ملایم تزئین شده اند, علاوه بر این اتاق ها دارای یک بالکن با چشم اندازی بی نظیر از دریای نیبلگون مدیترانه می باشند و تمام امکانات رفاهی لازم اعم از تلویزیون صفحه تخت , یخچال , کاناپه و... دارد. گردشگرانتور آنتالیا اردیبهشت 95 با انتخاب این هتل برای اقامت خود قطعا سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

از دیگر ویژگی های این هتل داشتن 110000 مترمربع ساحل اختصاصی و یک بندر اختصاصی در  ساحل می باشد. هم چنین یک کافه ساحلی هم دارد که می توانید در حین استراحت خود یک آب میوه لذیذ و خنک را نوش جان کنید و لذت ببرید. از امکانات رفاهی هتل می توان به شهر بازی کودکان , کلوپ کودکان , استخر مخصوص کودکان و بزرگ سالان به همراه سرسره آبی های فراوان , زمین تنیس , زمین فوتبال و گلف و... اشاره کرد.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

لازم به ذکر است که این هتل دارای یک رستوران سلف سررویس و یک رستوران با انوع غذاهای لذیذ مدیترانه ای , آسیای شرقی و امریکای لاتین می باشد و شما گردگران عزیز تور آنتالیا بهار 95می توانید با اقامت در این هتل هم لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید هم از نوش جان کردن غذایهای خوش مزه آن نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا هتل کروانسرای لارا

 

هتل رامادا ریزورت آنتالیا

 

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل رامادا ریزورت آنتالیا در دامنه کوه های توروس واقع در آکسو قرار گرفته است و فاصله کمی تا مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری این شهر توریستی دارد. به همین دلیل این هتل برای آن دسته از مسافران تور آنتالیا بهار 95 که به قصد تفریح به این شهر سفر کرده اند بسیار مناسب می باشد. علاوه بر این هتل رامادا ریزورت متشکل از 380 اتاق تمیز و لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. و آنچه که باعث جلب توجه گردشگران می شوذ چشم انداز بی نظیر این هتل است که توسط درختان نخل و آب های نیلگون مدیترانه احاطه شده است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , آرایشگاه , مرکز خرید , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , ساحل اختصاصی , پارک آبی و... اشاره کرد. از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره فاصله 15 دقیقه ای آن تا فرودگاه و مرکز شهر می باشد که موجب راحتی گردشگران تور آنتالیا 95 شده است. در ساحل اختصاصی آن می توان به ورزش های آبی مانند قایقرانی , غوصی و ... پرداخت و از تفریحات آن نهایت استفاده را برد. همچنین در این ساحل یک رستوران کلوب ساحلی وجود داد که غذاهای لذیذ در آن سرو می شود و گنجایش آن حددو 1000 نفر می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته مسافرانتور آنتالیا که می خواهند به تفریح بپردازند و همچنین به راحتی بتوانند به مرکز شهر بروند بسیار مناسب است.

تور آنتالیا هتل رامادا ریزورت

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا

 تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا می باشد که بسیار مجلل است و در زنجیره هتل های تایتانیک این شهر توریستی قرار گرفته است. این هتل در زمینی به مساحت 200 هزار مترمربع قرار دارد و توسط دریای نیلگون مدیترانه و جنگل های طبیعی کاج احاطه شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه بیز می باشد و دارای سوئیت هایی در کنار این رودخانه می باشد که گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این سوئیت ها می توانند لحظات بی نظیری را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 این هتل متشکل از 600 اتاق لوکس و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله اینترنت وایرلس رایگان , تلویزیون صفحه تخت , مینی بار , حمام , میز آرایش و میز کار , کمد دیواری های بزرگ , سرویس بهداشتی و... می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل لوکس و 5 ستاره می توان به 11 استخر سرپوشیده و روباز , استخر مخصوص کودکان , استخر نمک , استخر آب گرم , استخر آب سرد , حمام ترکی , حمام بخار , سونا , جکوزی , سالن بدنسازی , 2 زمین گلف , 11 رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایتالیایی , ترکی و دریایی , سالن بدنسازی و مرکز آب گرم برای انواع خدمات درمانی و تناسب اندام , سالن ماساژ , آرایشگاه مو , بوفه , زمین تنیس و بستکتبال و... اشاره کرد که گردشگران تور آنتالیا 95 با انتخاب این هتل برای اقامت می توانند سفری رویایی را تجربه کنند.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

از دیگر امکانات این هتل داشتن ساحل اختصاصی است که ورزش دوستان در این ساحل می توانند به والیبال ساحلی و یا انواع ورزش های آبی بپردازند. علاوه بر این هتل تایتانیک دلوکس دارای یک رستوران مرکزی با 5 دکوراسیون متنوع و زیبا می باشد که در آن هر 3 وعده غذایی صبحانه نهار شام سرو می شود و یک اسنک لذیذ هم نیمه شب سرو می کند که دارای طعمی بی نظیر است. این رستوران دارای فضای ویژه ای برای کودکان می باشد و از دیگر ویژگی های این هتل داشتن زمین بازی برای کودکان و کلوپ کودکان و نوجوانان می باشد. این هتل برای اقامت آن دسته از مسافران تور آنتالیا که دارای فرزند می باشند بسیار مناسب است چون تمام امکانات لازم برای سرگرمی آن ها فراهم است.

تور آنتالیا هتل تایتانیک دلوکس بلک

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

ساحل پاتارا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل پاتارا

ساحل پاتارا آنتالیا یک ساحل صولانی ، شنی و تمیز است و گفته می شود که زادگاه بابانوئل بوده است. این ساحل می تواند جای مناسبی برای تفریح و استراحت گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95باشد زیرا بسیار دنج و خلوت است. ساحل پاتارا 50 متر عرض و 20 کیلومتر طول دارد و به دلیل دارا بودن آثار تاریخی زیاد امکانات رفاهی آنچنانی ندارد. در واقع برای ایجاد امکانات رفاهی باید این آثار تاریخی را از بین می بردند اما خوشبختانه این اتفاق تا کنون نیفتاده است. آثار تاریخی مذکور عبارتند از دروازه و کاخ رومی , حمام رومی , طاقهای رومی و بسیاری از اثار قدیمی دیگر. مسافران و گردشگرانتور آنتالیا بهار 95 در این ساحل علاوه بر تفریح می توانند از دیدن این اثار تاریخی لذت ببرند.

تور آنتالیا ساحل پاتارا

 

ساحل آلانیا آنتالیا

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگران تور آنتالیا اردیبهشت 95 به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور آنتالیا قیمت مناسبدر این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل کمر آنتالیا

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیارا به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

تور آنتالیا ساحل کمر



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 25 فروردين 1395
.

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مساجد تاریخی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

غار دامالاش آنتالیا

 غار دامالاش آنتالیا مكان مناسبي است براي گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 كه در آن علاوه بر ديدن مناظر خارق العاده طبيعي امكان ديدن سنگهایي که تغيير شكل پیدا کردند نیز هست . در اين غار ديوارهای سنگي كه به شکل عجیبی در گذر زمان تغيير شكل داده اند نیز تصاوير بسيار زيبايي را بوجود آورده است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. در همين محدوده موزه باستان شناسي و قوم نگاري نيز وجود دارد كه بازديد از آن نيز برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 جالب است . از مكان هاي ديدني ديگر اين منطقه 3 غار دريایی بنام هاي فسفرلوماعا که به معناي غار فسفري با تركيبات سنگي درخشان و شب تابي كه در خود جاي داده است میباشد .كيزلارماعاراسي که غار دخترها كه در گذشته محل نگهداري اسراي زن توسط دزدان دريایی بوده و عاشيک لا ر ماعاراسي كه دسترسي به اين 3 غار با قايق برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 امکان پذیر است. 



حمام روميها آنتالیا

 

 
حمام روميها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهاي كاج واقع شده است كه به دليل  ساحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود می کشد   .

گشت با کشتی در مدیترانه آنتالیا

 

گشت با کشتی در مدیترانه یک تور تفریحی دریایی در آبهای گرم مدیترانه است . مسافران تور آنتالیا از هتل با اتوبوسهای مخصوص به بندر زیبایی در شهر کمر آنتالیا میروند و سوار بر کشتی می شوند . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند علاوه بر دیدن طبیعت زیبای اطراف ، در توقف کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا نوروز 95 ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است . مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 

 

پارک ملی آنتالیا
  

  پارک ملی آنتالیا در 92KM شهر آنتاليا واقع شده است . اين پارک دارای دره اي با انواع گونه هاي جانوري و گياهي میباشد . در تور آنتالیا نوروز 95 در كنار اين پارک تنگه اي 14KM قرار دارد كه به موازات رودخانه كوپرو میباشد . عمق اين تنگه در بعضي از مناطق به 400 متر نیز مي رسد . رستورانهاي موجود در كنار اين تنگه با پخت و سرو غذاهاي دريايي جلوه ای به اين منطقه بخشيده اند . پل الوک كه ساخت آن به دوران روميان برگشته و بر روي تنگه قرار دارد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

هتل کلوب سرا آنتالیا 



هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 این هتل 5 ستاره میباشد که شامل امکاناتی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید.  این هتل برای زوج هایی که تازه زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند اتاقهای ویژه ای در نظر گرفته همچنیین یکسری اتاقهای ویژه نیز برای معلولین عزیز در این هتل وجود دارد .  همچنین این هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، بالکن ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ،در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربی کیو و کتابخانه برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 مباشد.

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد .در تور آنتالیا نوروز 95میتوانید از این هتل استفاده نمایید. از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور آنتالیا نوروز 95 تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد. 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

این پارک زیبا که در ساحل کنیالتی قرار گرفته است یکی از جاذبه های تفریحی آنتالیا به شمار می رود . در این پارک زیبا شما گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 می توانید علاوه بر تفریح و استراحت از برنامه های شاد و متنوع که به صورت زنده اجرا می شود نیز لذت ببرید .این پارک تفریحی دارای انواع مختلفی از سرسره های آبی و بازیهای آبی متنوع می باشد همچنین می توانید بعد از تفریح به تماشای برنامه دلفین ها نیز بنشینید .در تور آنتالیا نوروز 95 بهترین لحظات را سپری کنید.

شهر باستانی پرگا آنتالیا

این شهر زیبا یکی از شهرهای تاریخی یونانی در تور آنتالیا نوروز 95 می باشد که یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا به شمار می رود . این شهر در جنوب غربی ترکیه و در ساحل مدیترانه واقع شده است . پرگا یکی از زیباترین شهر های باستانی در دوره هلنی بوده است . معبد آرتمیس و خانه آپولونیوس ریاضیدان معروف یونانی نیز در این منطقه واقع شده است .

شهر باستانی پرگا آنتالیا

شهر پرگا که هزار سال پیش از میلاد ساخته شده است امروزه از این شهر باستانی برج ها ، ستون ها ، دروازه ها و استادیوم تخریب شده ای برجا مانده است که با زیبایی خاص خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 را به سمت خود جذب کرده است .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات خوب آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

هتل مجیک آنتالیا 



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا نوروز 95 می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میباشد.

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

این هتل 4 ستاره تا ساحل لارا صد متر فاصله دارد.اتاقهای هتل مجهز به اینترنت و بالکن است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،استخر مخصوص کودکان،خدمات ماساژ و اتاقهای لوکس و مدرن است.تور آنتالیا نوروز 95 رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو می نماید.هتل تا مرکز شهر دوازده کیلومتر و تا فرودگاه هشت کیلومتر نیز فاصله دارد. اکثر مسافران تور آنتالیا نوروز 95 هتل لارا پارک آنتالیا را مناسب برای اقامت می دانند.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور آنتالیا در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های توریستی این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در ترکیه می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی ترکیه که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

 

 

 

 حمام رومی آنتالیا از آثار قدیمی و باستانی و جز مکان های دیدنی آنتالیا می باشد، این حمام دارای فضای آرام و سکوت خاصی می باشد. امروزه این مکان به عنوان موزه مورد استفاده قرار می گیرد و برای علاقه مندان به آثار باستانی بازدید از این حمام رومی آنتالیا میتواند خیلی جالب باشد.

گردشگران تور آنتالیا در این حمام می توانند از تمامی امکاناتی و خدمات تفریحی و آسایشی استفاده کنند. این حمام در شرق منطقه سیده دش و در بین درخت های کاج جنگل قرار گرفته است و گل هایی با پرچم های آبی و ساحل آرام نیز به چشم می خورد. سواحل ماسه ای و دریای بسیار آرام در نزدیک حمام رومی آنتالیا مورد توجه بیشتر مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های تاریخی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

این مسجد که به دستور صدراعظم مراد پاشا ساخته شده است یکی از جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری آنتالیا به شمار می رود . بنای این مسجد در سال 1570 بوده و به گونه ای ساخته شده است که بر روی یک 10 ضلعی واقع شده است این مسجد به وسیله یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن با سنگ های رنگی تزیین شده است . گردشگران تور آنتالیا عید 95 ستون های زیبای این مسجد در انتهای آن قرار دارند و به شکل سه گنبد می باشند . این مسجد بیرون از محوطه کاخ ها قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا

این مسجد در تور لحظه آخری آنتالیا مربوط به دوره عثمانی می باشد و یکی از مهمترین مساجد آن زمان به شمار می رود . این مسجد در قرن 18 ساخته شد و در منطقه کالکاپیسی آنتالیا قرار دارد . نمای این مسجد به صورت یک گنبد اصلی بزرگ است که سه گنبد دیگر از اطراف آن را احاطه کرده اند و داخل آن با آیه های قرآنی تزیین شده است . بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 95 از این مسجد زیبا دیدن می کنند .

مسجد محمد پاشا آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مراکز مذهبی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.

امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟

هتل کنکورد دلوکس تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل در منطقه لارا واقع شده و با مرکز شهر آنتالیا 16 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا نیز در فاصله 10 کیلومتری از این هتل قرار دارد. همچنین این هتل در تور آنتالیا عید 95 موفق به دریافت جایزه Blue Flag از نظر پاکیزگی و ایمنی شده است.

از امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 95 می توان به استخر آب گرم، ساحل اختصاصی، ورزشهای آبی، زمین تنیس، گاوصندوق، حمام ترکی، آسانسور، فروشگاه، گرمایش، تهویه، باغ، انبار بار و چمدان، رستوران، پذیرش شبانه روزی ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سونا، جکوزی، اتاق بازی های کامپیوتری، زمین بازی کودکان ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا ، سرویس نگهداری از اطفال، بیلیارد، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، تنیس، کانو، بولینگ، دارت، موج سواری، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و ویژه میهمانان تور آنتالیا نوروز 95 و... اشاره داشت.

برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل کنکورد دلوکس آنتالیا بازدید نمایید.

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت تور آنتالیا عید 95 تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تور آنتالیا 95 مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیا اکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.


هتل آدم و حوا آنتالیا پنج ستاره

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي تاسیس شده است. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 469 اتاق و ویلا می باشد که بسیار تمییز و زیبا می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر زیبای آنتاليا 45 km و تا فرودگاه 35 km می باشد. هتل آدم و حوا تور لحظه آخری آنتالیا دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , استخر رو باز و سرپوشیده , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که بتوانید مایحتاج و سوغاتی تهیه نمایید. سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه که بتوانید در مدت زمان اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل می باشد. مسافران تور آنتالیا نوروز 95 از جمله مسافرانی هستند که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 7 دی 1394
.
 

رودخانه ماناوگات آنتالیا

رودخانه ماناوگات آنتالیا یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا دقیقه 90 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است. درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 94 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیز تور آنتالیا زمستان 94 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه ماناوگات آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا در فاصله 15 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا قرار دارد که نام آن را از کوه های المپوس این شهر گرفته اند. این پارک متشکل از درختان مو , درختان ساحلی , کاج های بلند , انجیرهای وحشی , خرزهره های بسیار زیبا و.... می باشد و همچنین سواحل بی نظیر آن باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران عزیزتور آنتالیا دی 94 شده است.

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

این پارک تقریبا 33400 مترمربع وسعت دارد که دارای تفرجگاه هایی به نام های کارقی جاک , توپچام , کوچوک چاتلی جاک , بیوک چاتلی جاک و 325 چادر است که محل استراحت گردشگران عزیز تور آنتالیا آذر 94 می باشد. از دیگر جاذبه های این پارک که توجه گردشگران را به خود جلب می کند ساحل المپوس , چیرالی و ساحل یانارتاش می باشد. همچنین شهرهای باستانی زیبا و پلاژهای طبیعی بی نظیر و زیبایی که در قسمت غربی ساحل دریای مدیترانه قرار دارند توجه تمام گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 را به سوی خود جلب می کند.

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

 

پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک ملی کوه های المپوس بیگ آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.
 

هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل لارا فالکن آنتالیا از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا زمستان 94 توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و....  مخصوص مسافران تور آنتالیا تعطیلات دی 94 می باشد. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافرانتور آنتالیا دی 94 می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا آذر 94 با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لارا فالکن آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : یک شنبه 8 آذر 1394
.

 

هتل ریکسوس سان گیت در تور لحظه آخری آنتالیا در گروه هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. مساحت این هتل 250 هزار متر مربع می باشد. همچنین استخر این هتل مساحتی بالغ بر 18 هزار مترمربع دارد. از دیگر ویژگی های این هتل در تور آنتالیا 94 برخوردار بودن از شهر بازی مخصوص کودکان است. چشمه ی آب معدنی هتل رکسوس 8 هزار مترمربع وسعت دارد. این هتل با فرودگاه 45 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین مراکز توریستی منطقه مثل موزه باستان شناسی و دروازه هادریان فقط 35 دقیقه پیاده با هتل مسافران تور آنتالیا پاییز 94 فاصله دارد .این هتل دارای 1094 اتاق می باشد.

از امکانات این هتل ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا می توان به تنیس روی میز، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، شوهای ورزشی در آمفی تئاتر، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه ، تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان، خدمات شستشوی لباس، سرویس نگه داری از کودک، لاندری و صندوق امانات، رستوران های متعدد و با شکوه ویژه میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی، سونا و جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ویژه گردشگران تور آنتالیا 94، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ، سولاریوم، بسکتبال، فوتبال و... اشاره داشت.

 برای اطلاعات بیشتر از نظر مسافران در مورد هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا بازدید نمایید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا؟,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

 

 

ساحل لارا آنتالیا

ساحل لارا آنتالیا

این ساحل زیبا یکی از زیباترین سواحل آنتالیا در تور لحظه آخری آنتالیا محسوب می شود.این ساحل در شرق شهر آنتالیا قرار گرفته است آبشار دودن آنتالیا ده کیلومتر پایین تر از ساحل لارا آنتالیا واقع شده است که به دریا میریزد یک بازارچه صنعتی قدیمی هم در کنار این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا 94 است.ساحل لارا یک ساحل ماسه ای زیبا است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.آب و هوا در منطقه گرم و دلپذیر است دارای ساحل اختصاصی،رستوران و پلاژ است


 

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا

شهر کمر در فاصله چهل و دو کیلومتری از شهر آنتالیا قرار گرفته است که مناطق دیدنی زیبایی در تور آنتالیا پاییز 94 دارد ساحل کمر آنتالیا تفریحگاه مجهزی دارد که افراد علاقه مند به ورزش های آبی از قبیل قایق رانی و دریانوردی به مناطق جنوبی که خلیج ها و سواحل زیبایی دارد میروند و لذت میبرند. در سمت شمالی این منطقه ی تفریحی پله هایی برای گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا است که مستقیم به ساحل وصل می شود.ساحل کمر آنتالیا ساحلی با پرچم آبی است که اتحادیه اروپا اعطا کرده است.یکی از جذابیت های کمر تور آنتالیا زیباییهای طبیعی این منطقه است که به غیر از این آثار تاریخی از قبیل دروازه هادریان و اثرهای تاریخی به سبک رومی در این شهر باقی مانده است.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: سواحل معروف آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

 

 

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر، سونا و جکوزی، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید،محل نکهداری کودکان، زمین تنیس ویژه میهمانان تور آنتالیا 94، صرافی که میتوانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید، فروشگاه و بوفه صبحانه است.اتاقهای این هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی، یخچال ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94، مجهز سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق، مینی بار، حمام با امکانات لازم و تلفن است. هتل لیماک آرکادیا آنتالیا هتلی شیک و مرتب می باشد که مسافران تور آنتالیا از اقامت خود در این هتل بسیار راضی هستند.


 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا بسیار تمییز و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد.
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل میراکل آنتالیا هتلی پتج ستاره و مناسب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 است.این هتل هتلی ساحلی و زیبا و دارای یک استخر بسیار بزرگ و بسیار زیبای روباز است. این هتل از مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای بیش از 700 اتاق میباشد.این هتل در سال 2005 ساخته شده و دارای امکانات بسیار زیادی برای مسافرین تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 میباشد مانند خدمات سرو غذا در اتاق ، خشکشویی ، خدمات پزشکی ، مینی بار ، اتاق ماساژ ، مرکز تناسب اندام  وجود دارد در هتل بسکتبال و یک زمین فوتبال ، زمین تنیس ،  استخر بزرگ ، استخر کودک ، استخر آبگرم ، استخر همراه با صندلی و سایبان برای حمام  آفتاب ،تنیس ، تنیس روی میز ،  والیبال ساحلی ، دارت ، تیر اندازی  با کمان ، بدمینتون ، بیلیارد ، جت اسکی ، قایق موزی ، قایق موتوری ، موج سواری ، دریانوردی ، رستوران با انواع غذاها و انواع نوشیدنی ها و ... میباشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

آنتالیا ساید

این مکان زیبا يكي از محبوبترین مناطق گردشگري تركيه برای مسافرین تور آنتالیا آبان 94 به شمار میرود. به شمار مي آيد. اين منطقه بندري نیز منطقه اي باستاني و تاريخي به حساب می آید ، و  به معناي درخت انار است.اين مکان دارای ساحل ماسه اي ،ويرانه هاي باستاني ،مغازه هاي بي شمار و امکانات رفاهی است .و یکی از مراکز مهم توریستی است. تعداد زیادی كافه و رستوران ،مغازه ،كه داراي چشم انداز زيبا از دريا مي باشد زيبایی اين مکان تفریحی را دو برابر کرده است.مغازه هايي كه در اطراف خيابانهاي پارك قرار گرفته اند که وسايل چرمي متنوع ،جواهرات زيبا و خدمات خوبي را در اختیار مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 قرار می دهند.یکی از زیباترین تالارها ،تالار تآتر تزئين شده با ستو نهاي زيبا است. بازار معبد آپولو و گورستان در نزديكي دريا قرار گرفته اند و از مناطق  تاریخی این منطقه هستند.


حمام رومیها آنتالیا

در حمام روميهاي آنتاليا  كه امروزه به موزه اي جذاب برای گردشگران تور آنتالیا آبان 94 تبدیل شده مجموعه ای  از  آثار باستان شناسي  جذاب را ميتوان مشاهده نمود . براي مسافران تور آنتالیا تعطیلات آبان 94 شهر آنتاليا كه بيشتر از اين شهر انتظار فضايي تفريحي را دارند اين موزه ميتواند جذابيت هاي خاص خود را داشته باشد  . اين حمام در وسط جنگل هاي درختان كاج محل اقامت سورگون بنا شده است . اين محل  كه به خاطر داشتن  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي  گردشگران تور آنتالیا آبان 94 را به خود جذب مينمايد  . از اين رو برای رفاه حال گردشگران كليه امكانات تفريحي و رفاهی در اين مكان تعبيه شده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 29 مهر 1394
.

 

 

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

این هتل یکی از هتل های پنج ستاره تور آنتالیا 94 می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد . این هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر فاصله دارد و در اطراف آن برای میهمانان تور آنتالیا 94 فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی وجود دارد . ساختمان این هتل 8 طبقه بوده و دارای 60 اتاق می باشد . امکانات هتل شامل : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ، اتاق کنفرانس ویژه مسافران تور آنتالیا 94 ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی اشاره کرد می باشد . از امکانات اتاق ها نیز می توان به : تلویزون ویژه مسافران تور آنتالیا 94 ، ماهواره ، میزکار ، حمام و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس اشاره کرد . این هتل دارای صبحانه مفصل می باشد و برای ناهار و شام با غذاهای محلی پذیرای مهمانان خود است . گردشگران تور آنتالیا می توانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .

هتل پرلامری آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پرلامری آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

 

 

هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ تور آنتالیا 94 جزو هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می رود . این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر قرار گرفته است . از امکانات این هتل برای میهمانان تور آنتالیا 94 می توان به ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که با مناطق سبز اطراف از زیبایی خاصی برخوردار شده است . این هتل همچنین دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد نیز می باشد و اتاق ها دارای مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن ویژه مسافران تور آنتالیا 94 و ... می باشند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

از دیگر امکانات این هتل می توان به : رستوران و کافی شاپ ویژه مسافران تور آنتالیا 94 ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد ، بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه و عکاسی اشاره کرد . این هتل همچنین دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنند .

هتل گرند رینگ آنتالیا

 هتل گرند رینگ آنتالیا

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند رینگ آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

 

 

بازار خیابان لاورا آنتالیا

بازار خیابان لاورا آنتالیا

این مرکزخرید در تور آنتالیا 94 یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین بازار های آنتالیا است در این بازار می توانید انواع غذا،آجیل،سبزیجات، و میوه را تهیه کنید


 

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

بازار غذای سر پوشیده آنتالیا

این بازار سر پوشیده در تور آنتالیا 94 در سال 96 میلادی تاسیس گردیده است در این بازار که به مساحت چهار صدو هشتاد هزار متر مربع است و دارای هفتصد و شصت مغازه و دفتر است.در این بازار فروشگاههای مواد غذایی،شعب بانکها،اداره پست و مغازه های میوه و سبزیجات موجود است. در تور آنتالیا 94 می توانید از این بازارها دیدن نمایید.


مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , بهترین مراکز خرید آنتالیا , مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : دو شنبه 23 شهريور 1394
.

 هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا

این هتل زیبا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 20 کیلومتری کمر واقع شده است . این هتل دارای 281 اتاق در موقعیت های مختلف می باشد . این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و فضای سسبز و کوهستانی اطراف این هتل زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است . این هتل دارای اتاق های خانوادگی ، سوییت ها ، اتاق های استاندارد می باشد .

 هتل گرند رینگ آنتالیا

هتل گرند رینگ آنتالیا

از امکانات این هتل می توان به : رستوران و کافی شاپ ، سونا ، استخر ، جکوزی ، اینترنت بیسیم ، سالن بیلیارد . بولینگ ، اتاق بازی کودکان ، خدمات لباس شویی ، آرایشگاه ، عکاسی و همچنین از امکاناتی که در اتاق ها وجود دارد می توان به : مینی بار ، سشوار ، وان ، صندوق ایمنی ، تلفن و ... اشاره کرد .

هتل گرند رینگ آنتالیا

این هتل دارای لابی بار و دریا بار نیز می باشد که شما می توانید برای استراحت و صرف نوشیدنی های خنک و خوش طمع از این قسمت هتل استفاده کنید . بسیاری از مسافران تور آنتالیا 94 این هتل زیبا را برای اقامت خود انتخاب می کنند .

 هتل گرند رینگ آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند رینگ آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.

 منطقه پرج آنتالیا

 این شهر که در 18 کیلومتری آنتالیا واقع شده است از شهر های مهم و قدیمی آنتالیا به شمار می رود . این شهر در سال 1500 میلادی محل اقامت هیتیت ها بوده است . تاتر شهرداری که در این منطقه قرار دارد دارای برجستگی هایی می باشد که این برجستگی ها را می توان در استادیوم حومه شهر نیز دید .

منطقه پرج آنتالیا

منطقه پرج آنتالیا

همچنین جاده درخت کاری شده این منطقه با زمین سنگفرش شده زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده علاوه بر آن این منطقه دارای بازار های بزرگ و حمام عمومی می باشد که از دیدنی های این منطقه به شمار می رود و نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 را به خود جلب کرده است .

 منطقه پرج آنتالیا

 منطقه پرج آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: منطقه پرج آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . دیدن این مکان زیبا به مسافران تور آنتالیا 94توصیه می شود .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر تاریخی میسیس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و مجلل آنتالیا می باشد که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است . این هتل دارای اتاق های دو تخته ، سه تخته ، اتاق های استاندارد ، لوکس و سوئیت می باشد .

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

این هتل از امکاناتی خوبی برخوردار است و رضایت گردشگران تور آنتالیا 94 را جلی می کند . امکانانات این هتل شامل : رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی ،سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , حمام ترکی , سالن آرایش , زمین تنیس , صرافی , پارکینگ , لاندری , اسکواش , فروشگاه , سرویس درمانی , سالن بازی , سرویس ترانسفر , اتاق بخار , کافی شاپ , میز بیلیارد , میز پینگ پنگ , زمین گلف , بوفه صبحانه و ...

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

اتاق های این هتل نیز بسیار راحت و ایده آل می باشند و داراری امکاناتی نظیر : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن, مینی بار , حمام , سشوار , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق و غیره می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل لتونیا ریزورت آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

هتل لارا فالکن از هتل های 4 ستاره آنتالیا است که در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا 94  توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

 

تور آنتالیا هتل لارا فالکن

 

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا فروردین 94  می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا 94  با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 تور آنتالیا هتل لارا فالکن



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

 

هتل لارا پلازا یک هتل 3 ستاره است که تنها 10 کیلومتر تا مرکز شهر و 5 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. این هتل ساحلی بسیار زیبا است و مسافران عزیز تور آنتالیا 94که مهمان این هتل هستند تنها 200 متر تا پلاژ خود فاصله دارند. هتل لارا پلازا متشکل از 73 اتاق با چشم انداز رو به دریا است که بسیار زیبا و دلنشین است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به حمام ترکی , استخر , جکوزی , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , سالن پینگ پنگ و والیبال و... اشاره کرد. علاوه بر این در رستوران این هتل سه وعده غذایی (صبحانه نهار و شام ) به صورت بوفه سرو می شود و مسافران تور آنتالیا عید 94  با اقامت در این هتل می توانند از طعم غذاهای لذیذ آن لذت ببرند.





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره لارا پلازا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

هتل رویال سیتی لارا یک هتل 3 ستاره است که دقیقا در کنار دریای نیلگون مدیترانه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد. این هتل دارای اتاق هایی تمیز با سیستم تهویه هوا , بالکن رو به دریا و تمام امکانات رفاهی لازم برای مسافران عزیز تور آنتالیا نوروز 94  که در این هتل اقامت دارند می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به ساحل اختصاصی , استخر روباز , سونا , حام ترکی و حمام آفتاب و... اشاره کرد.

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی

 

مسافران خوش خوراک تور آنتالیا نوروز 94  بدانند که در رستوران این هتل می توانند غذای دلخواه خود را میل کنند و از طعم فوق العاده آن لذت ببرند. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و انواع سالادها , دسر های سنتی و پیش غذاهای لذیذ را می توانند در کنار غذای خود که به صورت سلف سرویس است نوش جان کنند. علاوه بر این هتل رویال سیتی دارای یک کافه است در آن کوکتل های خوش مزه ای سرو می شود. مسافران  تور آنتالیا 94  می توانند با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند و طعم غذاهای خوش مزه را بچشند.

 

تور آنتالیا هتل رویال سیتی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره رویال سیتی لارا آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب

 

هتل دلفین کلاب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر آنتالیا است و مسافران تور آنتالیا 94 می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.این هتل تنها 60 متر با ساحل و 12 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.از مزیت های این هتل این است که ایستگاه های حمل و نقل عمومی درست جلوی درب هتل می باشد.همچنین فروشگاه و مرکز خرید در نزدیکی هتل نیز می باشد. هتل دلفین کلاب متشکل از 5 طبقه و 80 اتاق دوتخته و چهار سوئیت می باشد. این هتل در سال 2006 بازسازی شده و دارای یک باغ بسیار زیبا است که وقتی مهمانان عزیز وارد باغ این هتل می شوند از چشم آنداز زیبای آن لذت می برند.از امکانات هتل دلفین کلاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:استخر , سونا , سالن ماساژ , میز تنیس , حمام ترکی , الاکارت رستوران و.... . همچنین اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مناسب , میی بار , بالکن , تلویزیون و... می باشند. مسافران تور آنتالیا 94 می توانند از امکانات این هتل 3 ستاره و مجهز بهره مند شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

تور آنتالیا هتل دلفین کلاب





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل 3 ستاره دلفین کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

 

آنتالیااز شهرهای زیبا و توریستی ترکیه است. خوب است مسافران تور آنتالیا عید 94  بدانند که این شهر به دلیل داشتن جاذبه های فراوان به عنوان یک مرکز تفریحی و گردشگری در ترکیه می باشد. درختان نخل زیبایی که در بلوارهای این شهر قرار دارد و لنگر گاه های آن زیبایی آنتالیارا دو چندان کرده است. اگر می خواهید از سفر خود به آنتالیانهایت لذت را ببرید حتما به توصیه های زیر عمل کنید:

 

1.حتما به پارک آبی این شهر بروید:

پارک آبی تروا

در آنتالیاپارک های آبی زیادی وجود دارد که به آدم سرزندگی و نشاط می بخشد. اگر می خواهید هیجان و لذت را تجربه کنید حتما به پارک های آبی این شهر بروید. سه پارک آبی معروف آنتالیاعبارت اند از : پارک آبی تروا در هتل ریکسوس پریمیوم که گفته می شود بزرگترین پارک آبی سواحل زیبای آنتالیااست , پارک آبی واقع در هتل ددمان در ساحل لارا و سومین پارک آبی که به آن سرزمین آبی گفته میشود و بسیار بی نظیر است , پارک آبی ساحل کنیالتی می باشد. تمام پارک های آبی آنتالیادارای کیفیت و امکانات فوق العاده ای هستند اما این سه پارک آبی که معرفی شد از بهترین و بی نظیر ترین پارک های آبی این شهر هستند. مسافران تور آنتالیا فروردین 94  به هیچ وجه لذت بردن از این پارک های آبی را از دست ندهند.

پارک آبی هتل ددمان

 

 

2.اسب سواری در سواحل آنتالیا را از دست ندهید:

اسب سواری در سواحل آنتالیا

اگر مبتدی هستید اصلا نگران نباشید , چون باشگاه های اسب سواری که در آنتالیاهستند بسیار مجهز می باشند و اسب های زیبا و آماده ای را به همراه خدمات خوب و عالی در تمام سطوح از مبتدی تا حرفه ای در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 94  که علاقه مند به اسب سواری هستند قرا می دهند. پس بدون نگرانی اسب سواری در این سواحل زیبا را تجربه کنید و لذت این تفریح را از دست ندهید. اگر علاقه مند باشید می توانید لذت موج سواری با اسب را در این سواحل زیبا تجربه کنید و خاطره ای بسیار به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

موج سواری با اسب در سواحل آنتالیا

 

 

3.لذت خرید در آنتالیا را تجربه کنید:

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

به طور کلی خرید کردن لذت بخش است اما خرید از مراکز خرید آنتالیابسیار لذت بخش تر است. حتی اگر از مغازه های کوچک و دکه ها هم خرید کنید متوجه می شوید که خرید خوبی را در این سفر تجربه کرده اید. از جمله مراکز خرید آنتالیاتراسیتی و میگروس می باشد. اگر علاقه مند به جواهر آلات هستید از بازار قدیمی آنتالیادیدن کنید , زیرا این بازار دارای مغازه های بسیار زیادی است که دارای اجناس و کالاهای متنوعی می باشد. این بازار در قسمت بالایی بندر قدیمی و بعد از خیابان آتاتورک قرار دارد. مسافران تور آنتالیا 94  می توانند با رفتن به این مراکز خرید هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 

 

4.لذت گشت یک روزه با جیپ های صحرایی را از دست ندهید:

گشت با جیپ صحرایی در آنتالیا

اگر می خواهید به زیبایی های آنتالیاپی ببرید حتما با جیپ های صحرایی در کوه های توروس گردش کنید. با این گردش یک روزه زیبایی هایی را می بینید که عموم مردم در سفر خود به آنتالیادیدن این مناظر را از دست داده اند. روستاهایی که در قلب کوه توروس وجود دارد بسیار زیباست. پیشنهاد می کنیم که تور آنتالیا 94  این گردش یک روزه که تقریبا 10 ساعت است را از دست ندهند تا سفری به یاد ماندنی با دیدن مناظر فوق العاده زیبا را تجربه کنند.

 

 

5.هیجان را در تور قایق رانی آنتالیا تجربه کنید:

تور قایق رانی آنتالیا

اگر میخواهید هیجان , لذت و ترس را با هم و همزمان احساس کنید این تور 1 _ 6 ساعته را از دست ندهید. در این تور قایق رانی بهترین و هیجان انگیز ترین لحظات زندگی خود را تجربه می کنید. شما در دل یک رودخانه وحشی قایق سواری میکنید اما نگران نباشید چون در هر قایق راهنما و غریق نجات وجود دارد و شما علاقه مندان به هیجان به صورت کاملا مجهز وارد قایق می شوید که فقط لذت ببرید و از این لحظات استفاده کنید , پس به هیچ وجه جای نگرانی نیست. علاوه بر این هیجان شما منظره زیبایی از درختان سرسبز سدر پارک ملی کاپرولو کانیون مشاهده می کنید که لذت این سفر و تور را دو چندان می کند برای شما. 

علاوه بر این پیشنهاد میکنم که تور آنتالیا 94  از آبشار های آنتالیابه ویژه آبشار دودن و خلیج آنتالیادیدن کنند که اگر این مناظر را نبینند لذت دیدن زیباترین مناظر طبیعی را از دست داده اند.

 

 

6.توصیه میکنم که غواصی در دریای آبی و زیبای مدیترانه را هم تجربه کنید:

غواصی در مدیترانه

 

اگر شما مسافران عزیز تور آنتالیا 94  می خواهید دنیای زیبای زیر آب را مشاهده کنید و گونه های زیبای گیاهان و جانوران دریایی را ببینید باید غواصی کنید که یکی از مناطقی که نقطه تمرکز و توجه غواصان می باشد آنتالیا است. سیده بهترین جا برای برای شیرجه زدن است , از کمر تا کاس 25 سکو برای شیرجه زدن وجود دارد که پریدن و شیرجه زدن از روی آنها بسیار لذت بخش است. 

در آخر به شما مسافران تور آنتالیا 94  توصیه می کنم که اگر به دنبال هیجان و لذت هستید , در سفر خود به شهر زیبا و توریستی آنتالیاتور غواصی و قایق رانی , اسب سواری و رفتن به پارک های آبی آنتالیارا تجربه کنید و آن از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: توصیه های سفر به آنتالیا,درباره آنتالیا, همه چیز درباره آنتالیا, راهنمای سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

جاذبه های گردشگری آنتالیا


آنتالیا دارای اماکن تاریخی و تفریحی زیادی میباشد . که از مهمترین مکان های تاریخی آنتالیا  آمفی تئاتر شهر و آسپندوس است و همچنین مکان های تفریحی آکوالند که از پارک های آبی و تفریحی خوب آنتالیا است که در ساحل کنیالتی قرار دارد . از دیگر جاذبه های آنتالیا تور کشتی کروزمیباشد که مسافران تور آنتالیا 94  سوار بر کشتی تفریحی در دریای مدیترانه گشت میزنند. پاموک کالههم از شگفت انگیز ترین مکان های تفریحی آنتالیا میباشد . استخرهای گوناگونی نیز در این منطقه وجود دارد که خاصیت درمانی زیادی دارند . همچنین تور رافتینگ که یک تور آبی میباشد برای گردشگران و مسافران تور آنتالیا 94  که با قایق های بادی میباشد .

 

 

 

کرایه تاکسی در آنتالیا 

 

 

 

همه تاکسی ها درآنتالیابه رنگ زرد است و کرایه تاکسی در اینجا تقریبا گران است و بر حسب مسافت طی شده تعیین می شود. خوب است مسافران تور آنتالیا نوروز 94  بدانند که نرخ اولیه ای که برای ورود به تاکسی باید بپردازید دو دلار می باشد. تاکسی ها به صورت اختصاصی نیز مسافر سوار می کنند. از جمله تاکسیهایی که در شهر آنتالیاهستند , تاکسی ون ها می باشند که ظرفیت آن ها ده نفر می باشد. به این تاکسی ون ها دل موش می گویند که در خط (مسیرهای) تعین شده ای حرکت می کنند. کرایه برای هر مسافر تقریبا 1.5 لیر است.

 





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: درباره آنتالیا, همه چیز درباره آنتالیا, راهنمای سفر به آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

اگر شما مسافران عزیز تور آنتالیا 94  به هیجان علاقه مند هستید حتما بهآنتالیاسفر کنید و در رودخانه رافتینگ که خروشان و وحشتناک است قایق سواری کنید. اما برای اینکه از این هیجان لذت کافی را ببرید باید موارد لازم و ضروری را از مربیان بیاموزید و بعد از تفریح خود با رفتن به ارتفاعات نهایت لذت را ببرید. قایق های این منطقه از ظرفیت 2 تا 10 نفره برخوردار هستند و در قایق هایی که ظرفیت آن ها 10 نفر است یک غریق نجات است که نکات ایمنی را با آرامش و به طور کامل به شما گوش زد می کند و به شما کمک می کند که از قایق سواری خود لذت ببرید و از این رود خانه پر هیجان و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در طول رودخانه طی می کنید 114 کیلو متر می باشد که پر از لذت و هیجان است. به تور آنتالیا 94  پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه قایق سواری در این رودخانه را از دست ندهند. این رود خانه خروشان در پارک ملی دره کوپرولوآنتالیاقرار دارد.

مطالب مرتبط:تور لحظه آخری آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 5 اسفند 1393
.

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها تورآنتالیا جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

 

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید (Antalya Side) یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران تور آنتالیا 94 قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران تورآنتالیا، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا , دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است. هتل مجیک آنتالیا یک هتل ساده ولی جذاب است که برای میهمانان تورآنتالیا خود امکانات خوبی را فراهم کرده. هتل مجیک آنتالیا دارای دو نوع استخر سرپوشیده و روباز برای تنوع های مختلف میهمانان تور آنتالیا 94 فراهم شده است و برای کودکان نیز زمین بازی در هتل مجیک آنتالیا تعبیه شده که نیاز کودکان را برآورده میکند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان تورآنتالیا فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان تور آنتالیا 94 خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تورآنتالیا دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان تور آنتالیا 94 میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , هتل های آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 25 بهمن 1393
.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی